14 februari 2008

Nieuw logo ‘de samenkleving'


Sinds een dag of twee, is het blog van de Frater verrijkt met een nieuw logo, ontworpen door Master Peanut (zie ook http://www.peanutsweb.nl/).
Een tekening van een boksende Frater. Boksend tegen alle onrecht, domheid, de samenkleving,misleiders, uitbuiters, de wereldregering, het Hollandse broekenpoepen en boksend voor echte persoonlijke ontwikkeling en groei.
De tekening is er in een vorm met tekst(zie 'over mij') en zonder tekst(hierboven). Ik ben er nog niet over uit welke ik definitief ga plaatsen. Als de trouwe Samenkleving-lezers een voorkeur hebben voor een der beiden, laat het de Frater weten
De Frater is in ieder geval erg blij met het werk van Master Peanut, the savage artist. Bezoek ook eens zijn pasgeboren site, te vinden in mijn links, en overtuig u zelf van zijn kunnen.
Als de katholieke fundamentalisten(de inquisitie) hem nu maar met rust laten, anders hebben we er weer een martelaar bij!
PS
Er is inmiddels al een keuze gemaakt. Hij is gevallen op bovenstaande versie.
Frater Venerius

5 opmerkingen:

Anoniem zei

beste frater,
naar mijn mening vind ik beide vormen heel goed, dus een echte keuze is het dus niet,dus nu dan vele groeten van deze lezer van uw site, wouter

de Frater zei

Hallo Wouter, de Frater is verheugd dat het nu eindelijk gelukt is om een reactie te plaatsen. Echter hooptte de Frater op een stellingname van zijn lezers t.a.v. een definitief logo.
Hier schiet hij niet echt mee op, want hij kan zelf ook nog geen knoop doorhakken.

Anoniem zei

Frater, zonder tekst lijkt mij krachtiger. Ik ben benieuwd wat Jan ervan vindt?

Groeten Wachita

Anoniem zei

Moi,
wat mij betreft mag ie de tekst wal wegloatn.
Begriep er toch gien moer van
Is dat nie een film,de eksorsist /
Ploatie van een boer was eigeluks beter west.
Moar heuloas, ie bint geen boer toch frater ? damazodoendan, gien tekst erbj !!.
Groetn
Jan

de Frater zei

Beste Jan kerel, nee de Frater is gain boer. Hij heeft niet eens een toene mien jong.
De Frater gaat ook voor de tekening zonder tekst, wat bovenstaand artikel vanaf heden overbodig maakt.
Bietje zwoare toal, maar de Frater is het helemaal met je keuze eens Jan.