12 december 2007

Het rijke katholieke leven


Ik kreeg gisteren een mailtje van een oude kennis uit het rijke katholieke land met het verzoek of ik nog oude foto's heb van mijn geboortegrond. Hij onderhoudt een website over de straatmarkt in Terwinselen. Helaas heb ik geen foto's, maar ik ben toch even gaan kijken op de betreffende site. Er stonden buiten het straatmarkt-gebeuren heel veel historische films en plaatjes op.

De frater wil dat zijn trouwe lezers niet onthouden en plaatst de link op zijn log.
Met dank aan broeder Vincent.

Helaas heeft de frater zichzelf niet kunnen ontdekken op enig beeldmateriaal, maar dat mag de pret niet drukken.
De frater wil nog wel even vermelden dat zijn educatieve wieg stond in de Callistusschool aan de Singelweg bij o.a. broeder Meijs.
Veel plezier.

Geen opmerkingen: