23 november 2007


Vanavond ga ik weer eens kijken bij mijn oude cluppie, TTV de B♂ys. Hun eerste team speelt in de eerste noordelijke divisie en gaat momenteel voor het kampioenschap. De "vijand" is FTTC uit Franeker en het zal een zware pot worden.
Friezen of doden zogezegd.
Winst valt of staat bij de opstelling van de Franekers die een heel sterke speler in hun 4 mans team hebben: Arnold Terpstra, voormalig eerste divisiespeler.
B♂ys 2 speelt eerste klasse afdeling en heeft vanavond een puntje nodig voor de welverdiende promotie naar de noordelijke tweede divisie. Zal wel lukken lijkt mij.
Ik moet mij haasten want de wedstrijd begint om 8.00 en het is nog wel een half uurtje fietsen, mits ik geen overijverige veldwachters tegenkom, want ik heb nog steeds geen licht op de fiets.
Energieverspilling!
Later meer.

Geen opmerkingen: